sobota, 24 maja 2014

Problemy techniczne

Otóż rozdzial miał sie pojawić na początku tego tygodnia. W niedziele mój laptop stwierdził ze sie popsuje i nie będzie widział twardego dysku. Wszystko przepadlo. Nawet nie wiecie jaka jestem zdenerwowana -.- 
Akurat wtedy, kiedy miałam napisany rozdzial. Kiedy chciałam go dodać głupia maszyna sie popsuła. Moja mama oddała go do naprawy do swojego kolegi i on powedzial ze zrobi wszystko aby przywrócić najważniejsze dla mnie dokumenty. Bede wam dawała znac. Najwyzej zacznę pisać rodziła drugi od początku i go dodam. 
Za wszelkie błędy przepraszam, ale jestem na telefonie i chciałam wam powiedziec dlaczego nic sie nie pojawia.

Pozdrawiam Marna 

3 komentarze:

  1. Dzień dobry.

    Dzisiaj krótko, bo krótko, ale... coś będzie.

    PRACUJ, PRACUJ! :D

    Dziękuję, koniec przekazu.

    Pozdrawiam

    P. aka DSoM

    OdpowiedzUsuń
  2. wrócisz jeszcze do pisania tej historii? :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy