środa, 26 lutego 2014

Panie! Panowie!

Wróciłam! 
Nie wiem kto się z tego powodu cieszy a kto zaś smuci, ale fakt jest taki, że W R Ó C I Ł A M i to z impetem, weną oraz milionem pomysłów, które w pizdu gdzieś idą, kiedy zasiadam do klawiatury... Ehh takie życie. 
Ale na dzisiaj czyli dzień 26.02.2014 dzień... Co ja mówię raczej na dzisiejszą noc zaplanowałam sobie wielkie pisanie. Otóż to! Poświęcam siebie i swoje zdrowie psychiczne aby was zadowolić oraz siebie. Mam swoje trzy kubki kawy, po czwartej pewnie przestanę słodzić.... Ale nie będę się rozpisywać na temat poboczny. 
Ponieważ mam ferie i pewna jedna, kochana osóbka znana niektórym jako A powołała mnie do Liebster Award tak stwierdziłam, że to odbębnię i znowu polecę pisać, po czym wstanę zrobić sobie kawę. 

LIEBSTER AWARD

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za ,, dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował

PYTANIA OD A.:

1. Czemu wybrałaś akurat taką tematykę bloga? 
2. Powiedzmy, że na jeden dzień możesz stać się dowolną postacią z książki, filmu lub serialu. Kto by to był i dlaczego? 

3. Co najbardziej cenisz w ludziach? 

4. Pierwsza Twoja myśl po przebudzeniu to...?

5. Na jakim filmie wylałeś/aś morze łez? 

6. Jaki owoc jest najsmaczniejszy? 
7. Kiedy ostatnio udało złamać Ci się jakiś przepis lub prawo? 
8. Zostajesz zesłany/a na bezludną wyspę i możesz zabrać ze sobą tylko jedną rzecz. Co byś wybrał/a? 
9. Pięć rzeczy, które musisz zrobić, zanim umrzesz? 
10. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
 11. Jaką rzecz najczęściej trzymasz w rękach?

1. Czemu wybrałam tematykę Potterowską? Hm w sumie nie wiem, wychowałam się na Harrym Potterze i, kiedy przeczytałam pierwszy fanfick Mrocznej tak zapałałam miłością do tych opowiadań. Pierwsze moje opowiadanie było o Draco i Ginny, fatalne i w ogóle zastanawiam się jak ja to mogłam publikować, ale cóż.... Nie nauczyłabym się pisać lepiej, nie uwierzyłabym w siebie. Tematyka ta jest prosta i można nią manipulować jak się chce, jest fantastyka, która daje mi wiele możliwości i duże pole do popisu mojej wyobraźni.

2. Hm.... Kim ja bym się chciała stać? MAM! Kiedyś, dawno, dawno temu, kiedy smoki jeszcze żyły czytałam "Kroniki z Wardstone" czy jak to tam się pisało, była tam pewna dziewczyna Alice bodajże, która była wiedźmą. Pochodziła ona z rodu Malkinów, której ojcem okazał się Zły... Oj długo by opowiadać o, co w tym wszystkim chodzi, ale gorąco polecam tą książkę, wszystkim miłośnikom horrorów. Ale wracając chciałabym nią zostać ponieważ już od pierwszego tomu sprzeciwia się wszystkim aby pomóc Tomowi, chłopakowi z którym się zaprzyjaźniła, niestety używa przy tym mroku, ale to ona najczęściej ratuje Stracharza wraz z Tomem, dzięki swojej magii.

3.  Co cenię w ludziach? Szczerość. Lojalność. Jeżeli ktoś woli za plecami gadać na czyjś temat to już wiem, że jest człowiekiem dwulicowym. Cenię osoby, które potrafią w twarz wygarnąć komuś, co o nim sądzą a nie tylko i wyłącznie potrafią obrabiać dupę.

4. O mój boże! Już 12?! :)

5. Hm... Zawsze jak głupia beczę przy śmierci Mufasy w "Królu Lwie". Nawet jak o tym myślę to chce mi się płakać :c

6. Arbuz, zdecydowanie arbuzy są najlepsze. Później są truskawki a potem winogrona.

7. Wczoraj...

8. Dżina w lampie, który spełniłby każde moje życzenie.

9. Na pewno będzie to skok z samolotu ze spadochronem, pojechanie na moją wymarzoną wycieczkę po Azji, wybudowanie domku na Bali dla mojej mamy, założenie rodziny oraz uzyskanie wymarzonej pracy.

10. W Chorwacji albo Grecji....

11. Telefon :)

Jeżeli ktoś dotrwał do końca to mu gratuluję cierpliwości i chęci czytania tych bzdetów. Dziękuję za nominację mojego bloga sama dzisiaj nie będę nikogo nominowała ponieważ już jest ze mną źle, kofeina ze mnie uchodzi. Pytania, które chcę zadać tym osobom podaję niżej:

1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga o tej tematyce?
2. Od jakiego czasu prowadzisz bloga? 
3. O czym było Twoje pierwsze opowiadanie?
4. Jaką osobą jesteś?
5. W jakim kierunku jesteś uzdolniona/y? 
6. Co chciałabyś/byś zrobić przed śmiercią? (jedna rzecz)
7. Dlaczego zaczęłaś/eś pisać bloga o tej tematyce?
8. Jaki gatunek książek lubisz?
9. Z kogo czerpiesz inspiracje?
10. Masz ulubionego pisarza? Jeśli tak, podaj jego najlepsze dzieło według Ciebie.
11. Podaj trzy piosenki dla, których dałabyś/byś się zabić.

NOMINUJĘ:
1. Zakochani Huncwoci - wspaniałej Salvio Hexii 
2. Tajemnice Canon - ukochanej Nox
3. Gra czy wojna - Stacy Malfoy4.  Mój prywatny pamiętnik - Sekretnej 
5.  -\\-

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje :D ja wspaniała ? och... niegrzecznie będzie sie kłócić ;)
    Odpowiedzi są http://zakochani-huncwoci.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, świetna odpowiedź na pytanie nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację, odpowiem na pytania jak tylko znajdę chwilę :*
    Sekretna

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy